Los bericht bekijken
Oud 12 oktober 2006, 23:57   #327
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamaloe Bekijk bericht
Natuurlijk kunnen moslims ook racistisch zijn. Als "politiek correcte" Vlaamse burger kan ik u zelfs geruststellen dat een Marokkaan dat zelfs redelijk snel zal toegeven als je er naar vraagt.

Maar je begrijpt nog steeds mijn eigenlijke punt niet:

1. wat heeft dat mogelijke racisme van sommige moslims met hun religie te maken, aangezien zowat 1/3 van de Vlaamse bevolking zélf op een al dan niet openlijk racistische partij stemt?

2. Wat heeft racisme überhaupt met religie te maken?

3. Waarom is het racisme van een moslim voor u erger dan uw EIGEN racisme? Omdat u zelf Vlaams bent natuurlijk, en het niet aandurft om eens in de spiegel te kijken en te constateren dat u net dezelfde mentaliteit heeft als degene waar u haat tegen koestert...
1. Ik zeg dat niet, gij beweert dat.

Citaat:
Wel van racistisch geweld. Als een moslim zo'n moordtocht zou uitvoeren, dan zou het Vlaams Belang meteen een verband met "de islam" zoeken, dat is nu net mijn hele punt.
2. Dat moet ge aan 't Vlaams belang vragen. Zie uw citaat hierboven.

3. Waar heb ik gezegd dat dat erger is? Ik zeg alleen maar dat die skinheads in hun eigen land blijven en die moslims niet.

Uw derde punt zuigt ge uit uw duim. Ge legt mij woorden in de mond die ik niet gezegd heb. Blijkbaar weet gij niks van mijn mentaliteit. 'n Reden te meer om met nog meer overtuiging op Vlaams belang te stemmen.
Stefanie is offline