Los bericht bekijken
Oud 13 oktober 2006, 10:51   #1
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard Meer dan ooit : eigen volk eerst

Citaat:
De vraag of het Vlaams Belang de verkiezingen heeft gewonnen of verloren, zal nog veel inkt doen vloeien. Voor beide beweringen zijn argumenten te vinden. Logisch, want bij verkiezingen wint tenslotte iedereen – als ze het over zichzelf hebben – en verliest iedereen – als het over de tegenstrever gaat.
Wel staat het buiten kijf dat het aloude Vlaams Blok-beginsel, eigen volk eerst, weer een hoogdag heeft gekend. Nu binnen de allochtone gemeenschap. Het Vlaams Belang wil wel eens lokale successen boeken, ook al voeren totaal onbekende figuren de lijst aan. Vandaar de politologische wetmatigheid: “Zet een hond met een hoed op aan de kop van een VB-lijst en hij wordt verkozen.” Het gaat dan wel over witte honden.
Na 8 oktober kunnen we deze waarheid uitbreiden: “Zet een bruine hond met een hoed op de lijst – het moet helemaal niet bovenaan zijn – en hij wordt verkozen.” (Door dit ene zinnetje uit z’n verband te rukken, kan ondergetekende er nu van beticht worden allochtonen “bruine honden” te noemen.)
Wekenlang werd het zicht op het aanbod van nachtwinkels belemmerd door de verkiezingsaffiches die het uitstalraam vulden. In 99% van de gevallen promoten de allochtone winkeluitbaters allochtone kandidaten. De lijst waarop die pronken, heeft veel minder ‘belang’. Als de kandidaat maar uit het eigen volk komt.
Dat groepsdenken legde de allochtone kandidaten geen windeieren. Strategisch goed gezien overigens, want een allochtone kiezer die vier of vijf kandidaten van het eigen volk aanstipt op de kiezerslijst, heeft vier of vijf keer meer invloed op de aanduiding van de gelukkigen dan de witte buurman die één bolletje inkleurt. Vandaar het grote succes van de nieuwe Belgen bij het uitdelen van de prijzen.
Maar Vlamingen in Brussel worden toch ook aangezet door de Vlaamse Beweging om op Vlamingen te kiezen?
Klopt. En waarom doen ze dat? Omdat die Vlamingen Vlaming willen blijven, ook in Brussel. Als we daaruit mogen opmaken dat de onze Turken Turk willen blijven en onze Marokkanen Marokkaan, dan beleefden we op 8 oktober een duidelijke afwijzing door de allochtone gemeenschap van de multiculturele samenleving. Die wordt namelijk gekenmerkt door kleurenblindheid en daaraan blijken de kiezers uitdrukkelijk niet te lijden.
De gemeenteraadsverkiezing werd een triomftocht van het eigen-volk-eerst idee tegen de multiculturele gedachte. Niet alleen bij de Vlaams Belang-kiezers.
Als "links" ooit uit zijn delirium komt, en de toestand nuchter aanschouwt ....

sorry onmogelijk denk ik....

Maar kom even samenvatten : Vreemdelingen wijzen de multiculturele maatschappij af.
Bijna geen aanwezigheid op 01.10 concerte, buiten voor de Patrick bijna geen stemmen voor autochtonen.....

EIGEN VOLK EERST.

Hoe klinkt dat in het Marokkaans of in het Turks ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline