Los bericht bekijken
Oud 13 oktober 2006, 15:11   #16
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Ik zal nog eens terugkomen als je klaar bent om een inhoudelijke discussie aan te gaan. Je weet wel, zoiets met argumenten en zo...
de argumenten die ik reeds aanhaalde zijn al voldoende om het liberale fabeltje de vuilnisbak in te verwijzen. Begin daar eens mee.

Citaat:
Ik merk wel één hiaatje op in jouw "repliek" (nouja, we zullen het zo maar noemen zeker?): �*ls dat "patronaat" (ach,ach...) al beschikt over "geld en wapens"; waarom heeft het de huidige verstikkende betutteling van overheidswege dan niet allang teruggeschroefd
die 'betutteling van overheidswege' wordt door het patronaat geduld omdat dat de werkende massa in toom houdt. Schaf die af en ze moeten weer de bereden politie uitsturen om stakers af te slachten. Maar de winsthonger zal die 'betutteling' (lees de sociale zekerheid) vroeg of laat wel afbreken, dus een opflakkering van de klassenstrijd is onvermijdelijk, en dan zullen wapens en geld weer een rol spelen.
Ik zou zeggen: leve het liberalisme, de beste garantie op een gewapende volksopstand