Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Je zit echt op een verkeerd spoor.
Amerika is totaal niét multicultureel, nooit geweest.
De "multicultuur" is o.a. door onze eigen CVP'er Tijl Declerq uitgevonden toen in 1976 Eurabia werd gesticht, in alle stilte en wars van enige volksraadpleging.
Vermits ik meer dan een kwarteeuw in hogere kadersferen bij een Amerikaanse multinational heb meegedraaid meen ik te mogen stellen dat ik wel iets meer afweet van de amerikaanse "way of thinking" of "way of life" dan de meesten. Amerika is stukken conservatiever dan wat we hier in Europa kennen.
Wat onze linkse poco's overnemen is enkel het luid verklaarde en gepromote discours dat sommige media tentoonspreiden. Maar probeer maar eens in sommige staten met een flesje bier in de auto rond te rijden!
Wat ondertussen wèl wordt overgenomen is de hetze tegen roken (niet voor niks had Amerika vorige eeuw op gebied van alcohol de droogleggingswet). Nu hebben onze goedbedoelende poco's dit hier proberen na te doen. Dit omdat rokers meer zouden kosten aan de maatschappij (my ass: een nietroker die twintig jaar langer leeft, kost m.i. een PAK meer, maar daar voeren ze dan wel weer islamitische migranten voor aan die als ze gedaan hebben met doppen (- wegens geen job, wegens discriminatie, wegens geen diploma, wegens discriminatie, wegens achterstelling, wegens discriminatie omdat zijn ouders het vertikten om hun kinderen Nederlands te leren) voor zijn pensioen zullen zorgen).
|
Circe,
Ik heb in de USA den bak aan den binnenkant te bewonderd omdat ik met een flesje bier op straat stond.
Je mag daar alleen dorst hebben, maar je mag geen pint drinken op straat.
Maar de wetten op racisme komen ook van ginder hoor.
En met Amerika bedoel ik niet alleen de USA.
De multicul komt namelijk uit Surinamie en daar heeft dat wel perfect gewerkt. Maar men is hier vergeten dat er daar een paar wetten waren die zorgde dat iedereen zich moest aanpassen. en zich aan de regels houden.
Toen daar de multicul heerste bestond daar ook nog de doodstraf en lijfstraffen. Dat land heeft nu een totaal verschillende cultuur van alle omringende landen.