Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keats
Eigen volk eerst, zo is het altijd geweest en zo zal het altijd blijven. Wet van de natuur, wet van de sterkste, wet van de samenleving. Elke groep overleeft alleen door uitbreiding ten koste van anderen.
Ik ben geen racist, ik heb niks tegen mensen van een ander ras, andere huidskleur, etc.. . Maar ik ben wel van mening dat je culturen gescheiden moet houden. Die mensen moeten dus oftewel integreren, of gewoon wegblijven of oprotten. Anders krijg je alleen maar gezeik en een uiteindelijke overheersing van HUN cultuur. Ongelooflijk dat sommige mensen daar blind voor zijn.
Hoe denk je dat het met het Frans werkt in Vlaanderen? Fransen leren geen Nederlands, en Vlamingen leren wel Frans. Welke taal denk je dat er overblijft? Ben ik nou zo achterlijk of is de rest van de wereld het?
|
kijk rond op deze aardkloot, kijk wie er van immigratie goed of beter is geworden. Zult altijd tot hetzelfde gegevens komen nooit de autochtoon, altijd de allochtoon. Zij die de multicul hier willen verspreiden, doen dit niet uit domheid, doen dit enkel en alleen uit een ziekelijk gedachte om volkeren en culturen te kunnen herleiden tot niets. Is hun wereldbeeld een wereld van chaos en anarchie. Kunt dit bekijken zoals de ziekelijke stelling in de jaren zestig door een zekere J.Mason. Had het idee opgevat om blank en zwart tegen elkander op te zetten, met het gedacht dat aangezien zwart of gekleurd hoe u het ook noemen wil de bovenhand zou halen en dat dit de ondergang zou betekenen van het blanke ras. Hij en zijn volgelingen zouden zich terugtrekken ergens in de bergen in de goede USofA en zouden daar wachten op de uitslag van de strijd. Zijn gedacht was aangezien de kleurling dit pleit toch zal winnen zou hij en zijn volgelingen de enige blanke overlevenden zijn en aangezien in zijn gedachtengang de kleurling toch ondergeschikt was aan de blanke zou deze bij hem moeten techtkomen en zo zou hij de uitverkoren wereldheerser kunnen worden. Deze halvegare zit goed en wel opgesloten in de goede USofA. Maar hier lopen fidelen rond die van die gedachtengang niet erg vies schijnen te zijn, zie maar naar de truk die dat janssens geval uithaalt met zijn allochtonen vrienden.