Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamaloe
Nee, ook hij heeft door dat de overwinning helemaal GEEN reden zou moeten opleveren voor achterdocht.
Je moet een aanvankelijke teleurstelling bij het zien van de eerste resultaten niet verwarren met een rationele analyse achteraf hé. Dat men in eerste instantie teleurgesteld is en er ongeloof is, oké, dat neem ik niemand kwalijk. Maar dan zoals jij de paranoia maar blijven cultiveren, dat is belachelijk.
Waarom zou De Crem geen 2/3 kunnen halen in zijn eigen kleine gemeente? Hij is een nationaal bekend politicus, waarom zou het "elektronisch stemmen" in Aalter er ook maar een zak mee te maken hebben? Misschien zijn de Aalternaars gewoon tevreden over hun gemeente, wie weet?
|
En toch Mamalou , moest ik Dewinter zijn in Antwerpen of Tavernier in Aalter , ik vroeg een manuele herstemming aan .
Er staan wel degelijk politieke belangen op het spel .
Waarom doen die kiekens dat niet , dat systeem is allesbehalve waterdicht , tenzij de stemming al op voorhand was afgesproken ?
Wat er ook van zij , de houding van Dewinter , Coveliers en ook Tavernier ( ook links dus ) is bij deze abnormaal te noemen .