Los bericht bekijken
Oud 25 september 2003, 22:58   #83
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
geen nationaliteitsprocedures.
er moet wel vermeden worden dat er mensen in rechtsonzekerheid terecht komen.
Dus in geen geval dubbele nationaliteit.
Niet van twee walletjes eten en overal het beste uitrapen en de mindere aspecten afschuiven omdat je een andere nationaliteit bezit.
Op een of andere manier moeten rechten universeel kunnen zijn en losgekoppeld van nationaliteit.
Ik wil van geen enkel walletje eten. Het zijn de landen hun walletjes waarvan ge kunt eten, die ervoor zorgen dat inwoners van landen liever geen vreemdelingen rechten geven. Stel u voor zeg, dat Mohammed hier vijf maand werkt en plots zijn hele familie op den dop kan zetten, we kunnen die dat recht niet geven.

Groot gelijk, schaf den dop en andere sociale voordelen af voor Mohammed en andere vreemden, tenzij ze hier al 10 jaar werken en belastingen betalen. (het is niet dat hij bij hem thuis veel dop zou krijgen, dus je maakt zijn situatie er niet slechter op).

Ik wil geen pensioen, ik wil geen dop, ik wil geen aalmoes, maar ik zou wel graag kunnen meebeslissen wat er met mijn belastingsgeld gaat gebeuren.

1 stem meer voor de Republikeinen, en pas op, het kan een verschil uitmaken want ik woon in Florida.