Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door William
Eindelijk zie ik dat er toch redelijk veel mensen zijn die dezelfde standpunt als ik met me delen. Namelijk het enige doel die onze liberale prutsers voor ogen hebben is de neergang van Vlaanderen. En ik kan u honderden voorbeelden geven waarbij onze zogezegde paarse 'vrienden' plat op de buik vallen voor het kapitalisme en onze waalse profiteurs.
En één daarvan is de liberalisering van de electriciteitsnet. "Een goede zaak voor onze bevolking, we zullen uiteindelijk minder moeten betalen, we zullen er allemaal beter van worden" dat waren nog de woorden van onze leugenaars voor die vrijmaking. En nu dat hun leugentjes uitkomen door o.a. de prijsverhoging van de electriciteit hoor en zie je ze niet meer.
Maar ja misschien begrijpelijk want onze oversolidaire ministers hebben de sociale solidariteitsbijdrage aan de walen, die nu al neerkomt op een royale som van 400 miljard bef, met een grote zwier verhoogt. Hoeveel precies is niet bekend, of wordt mss niet bekend gemaakt, wie weet.
En ja, onze moeder thérésas moeten toch ergens het geld vandaan halen, niet?! En de Vlamingen moeten dan maar een beetje meer betalen, hé, pourquoi pas!
Conclusie; smijt die paarse kleuters van hun troon en zet er bekwame mensen op!!
LEVE HET VLAAMS BLOK!
|
Ik hoop voor u dat de keizers der liberale prutsers �* la Beysen en Van Gaever de volgende keer niet een prominente plaats krijgen op de lijsten van uw partij. Nu de interne democratie kennende van het Blok zal u het pas weten als het zo ver is.