Los bericht bekijken
Oud 18 oktober 2006, 11:31   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=3414 Bron/ATV En goede zaak zou ik zo een wet vinden,tijd om dit probleem eens voor goed aan te pakken
Er moet zeeer voorzichtig omgesprongen worden met het beperken van de grondrechten als het recht op verenigen, vrije meningsuiting enz.
Met de nu bestaande beperkingen (belediging, mondelinge bedreiging, ok maar met het negationisme ...) zijn we al ver gegaan. Voor het negationisme had ik zelfs liever een beperking in de tijd gesteld (de volgende tien jaar vb.), om duidelijk te stellen

Wel wel, voor de rest, dat een idee van een VLD'er bejuweld wordt door iemand met zo'n terminologie onderaan zijn posts.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden