Los bericht bekijken
Oud 22 oktober 2006, 21:07   #120
johan
Provinciaal Gedeputeerde
 
johan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2002
Berichten: 886
Stuur een bericht via Instant Messenger naar johan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Niemand gewaagt van een "doorbraak van het communisme". Er zijn sommigen die dat als nieuw schrikbeeld proberen te hanteren, dat wel. Maar deze discussie ging niet over de PVDA. En voor de rest mag je Zelzate voor mijn part een "beperkt succesje" noemen hoor.Nogmaals, het gaat hier niet om het oprichten van een communistische vakbond. Geen enkele serieuze communist die daarover peinst. Waar het wel over ging dacht ik, was over het oprichten van een nationalistische. Ik opperde dat 50.000 leden vinden voor een nationalistische vakbond niet moeilijk kan zijn voor een zelfverklaarde "arbeiderspartij" met 20.000 leden en meer dan 800.000 kiezers waarvan het overgrote merendeel zijn neus vol heeft van de traditionele vakbonden.Aah, dus je pleit niet voor een nationalistische vakbond, maar voor het massaal uit de vakbond stappen van de werknemers. Maar waarom jaag je je dan zo op in punt 2 van je post?[/list]
Ik pleit wel voor een nationalistische vakbond, maar ik besef dat dit op korte termijn moeilijk te realiseren valt omwille van de monopoliepositie die de bestaande vakbonden verworven hebben...
__________________

Laatst gewijzigd door johan : 22 oktober 2006 om 21:09.
johan is offline   Met citaat antwoorden