Los bericht bekijken
Oud 29 september 2003, 22:27   #114
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Waarom zouden we een standpunt herroepen ter wille van iemand die ons als racisten bestempelt en geen lid is van de partij?
Nooit.
Onze leden en sympathisanten weten wie we zijn, en waar we voor staan. [size=6]Indringers die onder valse voorwendselen de partij proberen kapot te maken door tweedracht te zaaien, kunnen we missen als kiespijn[/size].Onze leden hebben zich zaterdag op de nationale vergadering, én in een schriftelijke vraag (e-mail) uitgesproken tégen migrantenstemrecht. Het komt niet in me op om te pleiten voor herroeping van dit standpunt ten koste van het standpunt van de leden, en mijn eigen mening, omwille van één enkele intrigant. We hoorden trouwens dat het standpunt van West-Vlaanderen tot in onze Luxemburgse afdeling bijna unaniem positief onthaald is.
[size=6]Dreig maar, Superstaaf, wij zijn niet bang van u[/size]. Dien desnoods een klacht in... wij hebben het recht aan onze kant.
[size=6]Een debat waarbij de ene partij de andere steeds weer uitmaakt voor racist en xenofoob is een oneerlijk debat[/size], en dient niet gevoerd te worden. Dat onze tegenstanders proberen ons te ontmoedigen met drogredenen, en scheldwoorden als racist en xenofoob, en niet eens proberen het debat op een serene wijze te voeren, maakt me intens gelukkigg, want het betekent dat zij geen enkel argument hebben dat steek houdt, en hun enige doel het destabiliseren van de partij is.
Ik kan U verzekeren, uw aanvallen leiden enkel tot meer samenhorigheidsgevoel binnen onze partij, en meer en meer mensen zien in dat wat wij verkondigen de logica zelve is. Nu is het weer mogelijk om Belgisch te denken, en Belgisch te handelen. Want het volstaat niet om tegen het separatisme te zijn om nuttig te zijn voor de Belgische Eenheid. Wij blijven bij ons standpunt, het standpunt van [size=7]de [/size]Belgen.Voor een Belgisch België!

www.belgischeunie.be