Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Ik denk dat het fout is de godsdiensten de schuld te geven voor de achtergestelde positie van de vrouw. Het is gewoon iets mannelijks.
Ook zonder godsdienst zou de man de vrouw gedomineerd hebben door de eeuwen heen. En het is maar goed dat daar de laatste decennia verandering is in gekomen. Desalnietemin ben ik ervan overtuigd dat het feminisme ook fouten maakt.
|
Spreek voor uwzelf en uw eigen barbaarse gewoonten, maar trek het aub niet door naar alle mannen.
|
HEU????? Barbaarse gewoonten???
En spreken voor mezelf????
Als het economie is dan redeneer jij erg logisch, maar zodra we daarvan afwijken, kan ik jouw hersenkronkels niet volgen hoor.
Door de geschiedenis heen is de vrouw de ondergeschikte geweest van de man. Of wil jij dat soms ontkennen? Dit is een simpele vaststelling die ik doe. En ik voeg daar aan toe dat het mijn mening is dat ook zonder godsdienst het niet anders zou zijn geweest. En als niet de mannen daarvoor verantwoordelijk zijn, wie dan wél volgens u?
En als ik dan bovenop nog beweer dat het goed is dat daar verandering is in gekomen, snap ik echt niet waar jij "barbaarse gewoonten" ontwaard?
|
Daarom niet alle mannen he Steve.