Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
1. olalala, quelle arrogance? een arrogantie die overigens getuigt van een aan het ongelooflijke grenzende domheid... bewust of onbewust
2. vlaanderen communistisch? tiens, voor vb-ers is al wat niet vb is natuurlijk automatisch communistisch... nnuanceren is hen vreemd, ingegeven door het simplistisch populisme van hun leiders
tibet werd en wordt onderdrukt door wat in wezen een dictatuur is....
vlaanderen wordt NIET onderdrukt, en zeker niet door een dictatuur...
argument 1 van tafel geveegd
3. de dalai lama streeft naar een einde van de onderdrukking van zijn volk
dat is voor hem het belangrijkste...
als je ooit een reportage hebt gezien over de toestand in tibet zal je begrijpen wat ik bedoel....
4. jij kan hier perfect je stem laten horen... je kan doen wat je wilt... het enige wat je niet mag doen (en dan nog) is racistische praat verkopen...
dat jij jouw recht om simpele racistische praat te verkopen als een absoluut recht ziet... en je beledigd voelt als blijkt dat dit niet mag... zegt heel veel over je eigen persoontje
5. yeah right...
vandaar dat je het eens bent met de powerpoint van bierke.
de dalai lama ziet het goede in elke mens eerst...
jij vertrekt vanuit het standpunt dat alle marokkanen in dit land nutteloze profiteurs zijn... echt menslievend kan ik dit niet noemen
6. ik heb al je argumenten van tafel geveegd
elk zinnig mens zal het met me eens zijn
wil jij per se als dalai lama door het leven gaan en je de arrogantie aanmeten om even goed als hem te zijn, mij niet gelaten...
sta mij en vele anderen dan wel toe om (a) hier eens goed mee te lachen, (b) dit een aanfluiting te vinden voor de goedheid, menslievendheid en vredelievendheid die de dalai lama uitstraalt, (c) dit een misbruik te vinden van de naam van een belangrijk historisch persoon (hier is het vuilb niet vies van, ze doen hetzelfde met daens in aalst, om er maar eentje te noemen)
7. dank dat je mij mijn mening toestaat
ik vind jouw mening in se verwerpelijk, maar kom ze hier nog maar eens posten... ik zal je niet tegenhouden
ik reageer enkel op je nick... nogmaals, jouw idee"en staan mijlenver van al waar de dalai lama symbool voor geworden is
jouw nick getuigt van een tomeloze arrogantie gepaard gaande met een gremzeloze onwetendheid...
|
ook ik zie eerst het goede in elke mens, maar soms haalt de realiteit de illusie in en kan ik niet anders dan het kwade zien. je moet een kat een kat durven noemen, en de problemen onder ogen durven zien.
gezien de hatelijke toon van uw betoog, kan ik niet anders stellen dat u beter zelf uw nickname verandert in Hitler. ik denk dat u dat beter past.
maar ga vooral in vrede.