25 oktober 2006, 14:09
|
|
Minister-President
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79
Ooh maar hier ga je totaal in de mist om mij homofoob te noemen...wie weet ben ik wel holebi  (durf zelfs de stelling innemen dat elk menselijk wezen bisexueel is).
Waarom ik hem de homo met het groene brilletje noem...tja...heeft niets met homofobie te maken.
Voor de jagers is er idd geen probleem, toch niet met hun jachtwapens.
Het enige goede dat er uit de wet is gekomen is dat je niet meer een winkel kan binnenstappen en met een lang jacht of sportwapen buiten staat na 5min.
Dit is dan ook het enige pluspunt aan deze wetgeving. Voor de rest is het een ramp.
|
1) Durf je ook op een VB-congres te zeggen dat iedereen bi is? En mogen alle bi's dan dezelfde rechten hebben? Want volgens het VB mag de ene bi wel trouwen en de andere niet... Volgens Alexandra Colen zijn alle bi's zelfs pervers... Soit...
2) Het belangrijkst doel van die wet was toch te verhinderen dat de eerste de beste zot met moordneigingen zomaar een geweer kan kopen en beginnen schieten op onschuldige voorbijgangers, dus is ze op dat vlak wel geslaagd... Wat is er dan nog rampzalig aan? De jagers met een vergunning kunnen toch nog aan wapens raken?
3) Ik ben niet goed mee waarom de natuur menselijke jagers nodig heeft om het wildbestand te zuiveren van zieke en oude dieren. Daar zorgt de natuur toch zelf voor? Een zieke oude beer heeft ook geen natuurlijke vijanden (die staat al bovenaan de voedselpiramide) en sterft vanzelf... Waarom moet er dan nog eens op gejaagd worden. IK kan er wel in komen dat als het ecologisch evenwicht werd verstoord (waardoor er bijvoorbeeld een konijnenplaag uit breekt die heel het bos kaal vreet omdat de menselijke jagers de vossen die het konijnenbestand in evenwicht hielden dood hebben geschoten) dit moet hersteld worden, maar kan je dan niet beter een koppel vossen in dat bos uit zetten?
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
|
|
|