Los bericht bekijken
Oud 25 oktober 2006, 23:00   #77
Veerle23
Burgemeester

Veerle23's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Dat ze haar werk goed wil doen snap ik en geloof ik maar ze heeft intussen ook al de verantwoordelijken vernoemd maar nog niet aansprakelijk gesteld.

De gemakkelijkste weg is de klant te beschuldigen natuurlijk.
Meneer de grote baas en zijn onmiddellijke medewerkers weten niet meer wat er gebeurd in de winkels, en hij vind zijn systeem best ok, zo'n bak gaat veel langer mee dan een rond rek met hangers. En dat zal hem worst wezen dat die bakken enorm veel werk vragen, wij hebben vorig jaar iemand moeten afdanken omdat we t met minder moesten kunnen, en dit jaar moet er weer iemand weg. Met hoe langer hoe minder mensen hoe meer werk doen, en het enige wat hem interesseert is dat de winkel zoveel mogelijk opbrengt met zo weinig mogelijk loonkosten. Tegenwoordig is dat overal zo.

En de klant heeft hier wel degelijk ook een fout in, al was het dat wij onze artikelen op de grond, in een kruiwagen of op het achterste van een olifant presenteren, mensen moeten respect hebben voor ons werk.
Ik moet ook niet bij een ambtenaar op zijn bureau binnenstappen en al zijn papieren door elkaar smijten zodat hij ze voor 'den drol' terug moet klasseren.
Wel ik vind dat juist hetzelfde.

Veerle23 is offline