Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382
Ik zou me nu schamen om die !!!A!!! te dragen hoor,wat een kierersbedrog van Janssens,ik hoop niet dat de allochtonen zo dom zijn om dat achterlijk ventje nog te geloven hé. Het VB gaat hier garen uit spinnen hoor,zie volgend jaar maar eens!!!! Je kan mss. 1 keer liegen,maar dan hé!!!!
|
Kiezersbedrog? Ik dacht dat Janssens al voor de verkiezingen wist met welke ploeg hij zou verder werken. Ik dacht zelfs dat iedereen op de lijst bekend was met de intenties van Janssens dus als de kiezer dat weet waar is dan het kiezersbedrog.
Tja als ge altijd naar de fille luistert weet ge niet wat de Pat zegt natuurlijk. Gaan ze hier garen uitspinnen? Goed zo dan mogen weer een nederlaag van het VB verwachten want één ding is duidelijk het VB heeft behoefte aan een communicatiestrateeg.
Of zoals ik het voor één keer eens eens ben met Dewever, Dewinter heeft zijn nederlaag enkel aan zichzelf te danken. Het waren de verkiezingen van de laatste kans. Filip heeft Antwerpen gealarmeerd om kampen te kiezen. Dat signaal is geen enkele antwerpenaar ontgaan. Het was Janssens of het Blok tja dan is de keuze niet moeilijk he.