Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2003, 17:40   #34
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Fout. Ik wil aanduiden hoe hypocriet de maatschappij is. Ze doen wel onderzoek naar de etnische afkomst van straatdieven, maar ze doen geen onderzoek naar de etnische afkomst van pedofielen. De pedofielen die in het nieuws komen zijn meestal autochtonen maar hier is meestal geen ophef over.
Ik moet mij inhouden om beleefd te blijven, maar u demonstreert hierzelf toch wel een mooi staaltje van hypocrisie. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, noemen ze zoiets met een mooi spreekwoord. Er dient helemaal niet kost wat kost onderzocht te worden of er een verband is tussen nationaliteit en pedofilie. Net zoals dat ook ivm kleine criminaliteit en etnische oorsprong geen noodzaak is.
Het enige waar u gelijk in hebt is dat er iets aan het probleem pedofilie op zich gedaan dient te worden! (maar eigenlijk vermeldt u dat zelfs geeneens uitdrukkelijk, laat staan dat u er voorstellen voor zou hebben)
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden