Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2006, 07:11   #7
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
Als je ziet hoe Verhofstadt steeds zijn broek laat zakken voor die Walen, zouden we dan niet beter de tactische keuze maken om een Waal die functie te laten vervullen?

Als je bekijkt wat het de Vlaming gekost heeft om Verhofstadt z'n positie te laten behouden, zou je je kunnen afvragen of het wel de moeite is om het premierschap aan een Vlaming te gunnen. Want laten we eerlijk zijn, het premierschap is niet veel meer dan handjesschudden met buitenlandse gasten, en zijn bevoegdheden op zich zijn niet waanzinnig groot.

Daarom pleit ik voor een Waalse premier! Want 'at the end' zou dit beter zijn voor de Vlamingen imho.

Of niet?

Inderdaad, Di Ruppo for president en dan kan m ook eens zijn gat verbranden, ... alleen Di Ruppo is volgens mij veel slimmer, en zal wel zijn huidige rol van Premier blijven spelen, (achter de coulisen ) bovendien kan hij dan ook veel beter die Coruptie sossen in charleroi in het oog houden, want hij heeft den omerta zo wat gebroken hé, daar kan een halve clan oorlog van komen als hij niet oppast. ik denk dat hij serieus uit zijn oogskes moet kijken, want hij zou zelf wel eens kunnen "gepakt" worden.

Met halve gangsters als een van Cau en consoorten past ge maar beter op.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden