Discussie: Begroting
Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2006, 07:29   #77
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA'er Bekijk bericht
Ik vrees dat de vastgoeduitverkoop van Verhofstadt allesbehalve het gevolg is van weloverdachte, rationele beleidsbeslissingen. Ik kan slechts de analyse van het Rekenhof delen: het gaat om louter dagjespolitiek, zonder ook maar even stil te staan bij de budgettaire gevolgen in de toekomst.

Daarom sta ik inderdaad zeer negatief t.a.v. het beleid van de beide regeringen-Verhofstadt: iemand die op dergelijke wijze mijn belastinggeld verbrast en diepe putten graaft voor toekomstige regeringen, hoeft wat mij betreft op weinig sympathie of begrip te rekenen.

Eigenlijk begin ik stilaan voorstander te worden van een regering Verhofstadt III: dan kan-ie zelf het door hem gecreëerde boeltje opruimen. Maar ik vrees dat het toch Leterme zal worden, die de komende 4 jaar puin zal mogen ruimen en daar daarna (geheel onverdiend) de rekening zal voor krijgen gepresenteerd.

Bron: www.nieuwsblad.be

Het is inderdaad niet meer dan dat, Verafstoot is zo op zoek naar een begroting in evenwicht, voor zijn eigen prestige dat hij wel verplicht wordt om zo' toeren uit te steken, zonder daarbij aan de gevolgen te denken.

Het is geen haar beter dan die oplichters met hun pyramidespelen.

Waarom doet hij dat, simpel hij kan de sossen niet voor het hoofd stoten, zowel de vlaamse als waalse hij wil zijn flutregeringske samen houden en daarvoor geeft m maar toe aan al die onbekwame oetlullen die met veel moeite hun eigen naam kunnen schrijven, en nog meer moeite moeten doen om een simpele rekensom succesvol op te lossen.

Verafstoot, zelf is misschien wel intelligent genoeg om dat te beseffen, maar hij is een liegebeest en een ruggegraat loze kakbroek dat hij dat allemaal maar laat gebeuren en zijn eigen liberale princippes veraad voor zijn zetelke.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden