Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
De raad van het Liberaal Appel werd niet democratisch verkozen,laat staan dat deze ''raad''een democratisch oordeel kan vellen.
|
Heb je ook nog ECHTE argumenten? Of blijf je het zelfde plaatje afspelen?
|
Wanneer de oorspronkelijke raadsleden(o.a. Alain Matton)onder fysische bedreiging uit een politieke partij worden gezet,en worden vervangen door Linda Beysen en persoonlijke vrienden van Ward Beysen dan zijn dit volgens u geen argumenten
Anders voldoende ex-raadsleden die willen getuigen Van Nespen.
De dissidenten die tegen een kartelvorming waren met het Vlaams Blok,werden vervangen door persoonlijke vrienden van Ward Beysen,die eveneens voorstander zijn van dit kartel,zoals onze ''vriend''Van Nespen.
De voorwaarde om binnen het Liberaal Appel waarnemend voorzitter te worden,was de bereidwilligheid om met het VB.een kartel te vormen.
U heeft zich zoals Ward Beysen verkocht aan het Vlaams Blok.
U bent een schande voor het liberale gedachtengoed.
Ward Beysen heeft zijn kiezers tot op de dag van heden bedrogen.
|
Ongelofelijk hoe naïef de BUB moet zijn om doorwinterde leugenaars als jij binnen te halen.
Was jij niet één van de vurigste tegenstanders van deze ex-raadsleden op het Liberaal Appel forum?
Ik herinner me nog zeer goed, hoe je hen aanviel (eveneens met loze argumenten, maar kom...)
Niemand kan het spijtig genoeg nog lezen, maar ik wil het geïnteresseerden graag uitleggen...
En nu maar bleiren, over hoe onrechtvaardig zij (en jij) wel behandeld zijn. Het is duidelijk dat jij een huichelaar en een opportunistische narcist bent. (Wist je dat Hitler dezelfde kenmerken had?)
Allez, veel geluk bij de BUB (tot ze je daar ook kennen...)
|
Ik ben steeds zeer loyaal geweest,vooral tegenover Ward Beysen.
De dissidenten hadden inderdaad recht van spreken,dit terwijl ik mij heb laten drijven door mijn loyaliteit tegenover de voorzitter.
Deze dissidenten hebben steeds de waarheid gesproken Rudy.
U maakt nu dezelfde fout die ik een paar maanden geleden maakte.
U zal binnenkort wel anders oordelen,wanneer u geconfronteerd wordt met de keiharde feiten:
_Kartel Vlaams Blok-Liberaal Appel
_Liberaal Appel neemt niet deel aan de verkiezingen(financieel niet haalbaar)wat mij werd bevestigd door Hendrik Boonen.
_Ward Beysen staat op de lijst van het Vlaams Blok (2004).
_Ward Beysen krijgt zijn beloofde tweede plaats binnen het Europees parlement(duidelijk akkoord met Frank Vanhecke)
_Antoin Denert krijgt zijn mandaat binnen de Vlaamse raad.
De dissidenten hebben zich nooit binnen het Liberaal Appel mogen komen verdedigen,wat niet pleit voor de democratie binnen de partij.
Zoals de raad van het Liberaal Appel ook nooit democratisch werd verkozen.(die uitleg kennen de forumleden).
De leden binnen het Liberaal Appel hebben zich laten mislijden door Ward Beysen en zijn 12 appostelen(Uitspraak van Karel).
Uiteindelijk blijkt dat de dissidenten nooit hebben gelogen.
Ward Beysen heeft misbruik gemaakt van het vertrouwen dat de leden in hem hadden,en hij misleid nog steeds de leden binnen het Liberaal Appel.
Gelukkig hebben de meeste leden hun lidmaatschap opgezegt binnen de partij,vooral omdat zij maanden werden genegeerd.
De B.U.B.heeft mij niet binnen gehaalt,ik heb enkel respect voor deze mensen,vooral vanwege hun inzet,en hun beperkte middelen.
De B.U.B.kan wel op mijn stem rekenen bij de komende verkiezingen.
Deze mensen verloochenen hun eigen gedachtengoed niet.
De Voorzitter van het Liberaal Appel stond en staat te koop.
Hij werd gekocht door het Vlaams Blok.
Misschien willen zij eveneens zijn eigendom kopen dat te koop staat(Wilrijk)