Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
Ik zal u van antwoord dienen de dag dat ze U mogen bij elkaar zoeken.
Ik ben de eerste om te zeggen dat ik niet perfect ben, maar ik speel niet met het leven van kinderen en medeburgers.
Jij bent echter duiidelijk iemand die enkel aan zichzelf denkt en denkt dat de ongelukken enkel andere overkomen.
|
Ik rijd aan schoolpoorten als er school is 50 per uur.30 per uur is gewoonweg belachelijk en zelfs 99% van de ouders zelf rijden er 50 per uur als ze achter hun kinderen komen.
Ik ken een oudere persoon die tegen 50 per uur en op een baan van 50 per uur een meiske van 9J omver heeft gereden en haar moeder reed er ook bij.Tjiens,dienen mens heeft zich dus aan z'n snelheid gehouden en toch rijdt deze een persoon omver + deze niet had gedronken ,geen drugs ect.....
Jij denk alleen maar dat er ongevallen gebeuren door mensen die wat te snel rijden,welnu beste,je zou nog raar opkijken hoeveel ongevallen er gebeuren door niet te snel te rijden maar daar zwijg je natuurlijk vlug ove romdat het niet in uw kraam past.
Dat snotapen met 3-4 man naast elkaar rijden op de weg dat mag allemaal en dan verschieten ze dat ze omver worden gereden.Of zonder licht rijden wat je dikwijls tegen komt zelfs.Of mee hun scooter tussen je wagen komen gereden of uit een zijstraat voor je neus komen gestoven?
Of fietsers die denken dat ze overal voorrang hebben en gewoonweg zelfs oversteken zonder te kijken.
Kan gerust nog een tijdje verder gaan zenne,geen probleem.Dit zijn allemaal zaken waar ik mensen zoals u nooit of nauwelijks iets over hoor zeggen maarja,ne velo kan geen autobestuurder omver rijden natuurlijk.Het is altijd de automobilist z'n fout als er wat gebeurt en ge weet altijd wel iets om het op ons te steken.
Ik ben iedere dag op de baan al 7 jaar lang en als je echt heel wat op de baan bent dan heb je zo'n zaken al meer dan genoeg tegen gekomen en men mag telkens zeer tevreden zijn dat wij als automobilist die 100 ogen moeten hebben niet iedere week of maand mensen omver rijden omdat deze denken ze altijd en overal voorrang te hebben en denken dat ze alles mogen.
Ik heb nu 3weken geleden m'n eerste accident gehad en dit in 7jaar tijd en het was nog niet eens mijn fout bij.
En dat men ook eerst eens begint met normale snelheden en juiste snelheden te plaatsen en niet zoals nu waar er op 1-3km tijd 100 borden staan waar een mens niet meer aan uitgeraakt.
Of zoals waar ik iedere dag rijd naar mijn werk naar de N60 waar je eerst heel de tijd 90 per uur mag en dan opeens ONG 200M voor de lichten en flitscamera je er maar 70 meer mag???Ik vraag mij af voor wat dat nodig is?Vlot rijden gaat al niet want je moet beginnen afremmen en/of uitbollen.
En een paar km verder kom je iedentiek dezelfde situatie tegen en dan mag je opeens wel 90 per uur langs de lichten/camera rijden?
Dit is gewoonweg de wereld op z'n kop.