Los bericht bekijken
Oud 31 oktober 2006, 00:31   #154
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
ja maar, dat kunnen we toch niet weten als die gast hier niet meer verschijnt...

dat is het probleem.

hij ambieerde op 8 oktober naar een openbaar mandaat. Ik heb het recht, sterker zelfs, de plicht (goede burgerzin) om hem over zijn idealen en politieke beelden te interpelleren.

Mijn vraag dus: staat hij dus nog achter zijn (misschien vroegere) idealen of heeft hij zich ervan afgekeerd???

Niet anwoorden staat gelijk aan toegeven. En bovendien moet niet jij of zijn moeder of ik weet niet wie er op antwoorden maar hij zelf. Hij kan beter zo dingen leren als hij verder wilt in de politiek.

misschien beschouwt hij zelf deze dingen als jeugdzonden maar dat kunnen we niet aan de weerkaatsing van zijn kale bol zien. Hij moet zijn mond opentrekken.
Het zijn gewoon nooit zijn idealen geweest en hij heeft gewoon geen goesting meer om op dergelijke later te reageren via een forum, wat perfect te begrijpen is. Contacteer hem dan per e-post. Zijn adres is te vinden op de nationale webstek van het NSV!.