Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Ik begin me toch stilaan af te vragen wat ik verkeerd doe.
Ik loop als jonge vrouw regelmatig 's nachts alleen op straat. Ik word daarbij eigenlijk zo goed als altijd aangesproken door allochtonen. Ook overdag wordt ik vaak aangesproken. Ik kan eigenlijk niet op een bus of tram zitten zonder een 'aanzoek' te krijgen van (noord-)afrikaans uitziende mannen.
Ik woon in een wijk waar op heel korte termijn héél veel allochtonen zijn komen wonen.
En ik heb geen enkele, maar dan ook geen enkele negatieve ervaring.
Onze wijk is er gezelliger op geworden, er wordt meer met elkaar gepraat. Niet meteen properder, maar dat komt omdat de giga hoeveelheid afval die er rondslingert niet zozeer van de bewoners afkomstig is, maar wel van de scholieren die iedere dag en masse door onze straat moeten.
De (nachtelijke) aanzoeken beantwoord ik met een vriendelijk 'nee', meestal komt daar nog een toffe babbel achter.
Wat is er mis met mij?
Het moet toch aan mij liggen, veronderstel ik?
|
yep het ligt aan U.
Ze menen het niet echt..... ze zijn eigenlijk blij met uw nee....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.
PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
|