Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MARE
Moet zeker kunnen. Ik raad de man ook aan om volgende keer gewoon 'lul' of iets dergelijks in zijn hoofd te kerven met een mes. Tatoo's kunnen immers makkelijk verwijderd worden met lasers. Als bonus zou ik nog een oog meenemen om aan mijn nichtje te schenken.
|
het nichtje is dood. Vermoord door die schoft...Wat mij betreft kunnen ze met die vent aanvangen wat ze willen daar in de gevangenis.Maar dit was niet zonder reden: iedere nieuwkomer in de gevangenis ziet nu direkt met wie hij te doen heeft, kindermoordenaars worden zéér slecht bekeken in de bak, veel gevangenen vinden het schandalig dat men hen dwingt om met zulke mensen samen te leven,dat is één van de redens waarom die ook soms vermoord worden daar binnen.En moest die kindermoordenaar ooit ontsnappen, je weet nooit, wel, dan zal hij niet onopgemerkt voorbijstappen...Vroeger jaren, voor er vingerafdrukken, DNA onderzoek en photo's bestonden, werden bepaalde kategorieën misdadigers door de justitie eveneens gebrandmerkt.Niet dat ik daar voor ben, maar zo ver gezocht is het niet dus.Men moet geloven dat de gevangenen eerder konservatief zijn: ze voeren de doodstraf uit, en brengen lichamelijke herkenningstekens aan...