Los bericht bekijken
Oud 3 oktober 2003, 12:45   #17
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

We moeten meer werken, met zijn allen. Totdat we doodvallen. Doen we trouwens toch vroeger of later. En daarbij als er meer mensen jonger sterven dan is dat goed voor de pensioenen.

Dus vanaf nu moet het verboden zijn om bedrijven en winkels te sluiten. Alles moet 24u/24u draaien. Binnen de kortste keren hebben we volk tekort.
We hebben dan geen werklozen meer dus daar besparen we massa's geld. Aangezien we geen werklozen meer hebben kunnen we de loonlasten al verminderen met de bijdragen voor de werkloosheid die we nu betalen.
Aangezien we allemaal in ploegen zullen werken zullen we goed verdienen waardoor we ons allemaal nen dikken auto kunnen aanschaffen. De files zullen ook wat verminderen aangezien niet meer iedereen tussen 7u30 en 8u30 naar het werk gaat. We zullen gewoon drie drukkere periodes hebben.

En dat we der aan kapot gaan ? Zie mijn eerste opmerking : hoe doder hoe goedkoper.

Mijnen draad is nog niet op, integendeel zelfs.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden