Los bericht bekijken
Oud 31 oktober 2006, 22:05   #181
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pekka_123 Bekijk bericht
Oké, je hebt gelijk het is allemaal pure afgunst, net zoals die hoop mensen die een verbod wilden hebben op o.a CFK's omwille van de ozon laag. Die waren allemaal afgunstig omdat ze zelf niet zo veel CFK's konden produceren en daarom moest het simpelweg weg.

Je gaat het wel heel ver zoeken om je gelijk te halen niet.
Mijn beste pekka; CO2 mag bij jou dan gekend zijn als een broeikasgas, CFK's zijn als broeikasgas enkele factoren zwaarder en ergenr (genre factor grootte-orde 10 tot 100 of zelfs 1000, afhankelijk van waarover je het hebt). Dat kan je experimenteel vaststellen, dat is theoretisch vastgelegd (en als je het niet gelooft, dan kijk je als willekeurige link maar eens op http://nl.wikipedia.org/wiki/Broeikasgas).

Daar is geweten waarom men voor een reductie of zelfs afschaffing pleit; in jouw geval is dat nog steeds een vraagteken.

Citaat:
Ook Al Goor is blijkbaar afgunstig en een heleboel mensen, waaronder de gemeenteraad van dat rijke Londens stadsgedeelte.
Ik heb hen tot hiertoe nog steeds niet de stellingen horen verkondigen die jij hier verkoopt.

Citaat:
Je denkt toch niet dat ik alles wat ik ooit gelezen heb zou bewaren omdat ik dat misschien ooit wel eens nodig heb om te bewijzen op een forum zoals dit?
Het zou je in dit geval alvast behoorlijk hard helpen. Je hoeft daarvoor zelfs niet alles bij te houden, één simpele link zou al eens kunnen volstaan.
Op dit moment verwacht je blijkbaar dat ik je op je woord geloof; spijtig maar dat doe ik niet.

Citaat:
Je vindt het hoe dan ook niet logisch als je met een dergelijke voertuig een voetganger frontaal aanrijdt de gevolgen groter zullen zijn dan met een gewone personenwagen met 5 sterren (5 sterren omwille van een speciaal ontworpen pantser om de zwakke weggebruiker te beschermen.
En denk je dat een SUV geen speciaal ontworpen structuur heeft? Hoe geraken die dan aan een homologatie?

Citaat:
Wat stel je me al die vragen? zeg het dan wat een gewone residentie verbruikt?
Wie stelt er hier dat verkeer de grootste vervuiler is? Jij of ik?
Als je zulke stellingen maakt, mag ik er toch van uit gaan dat je jezelf geïnformeerd hebt?

Citaat:
Wijsneus ha, ha die is goed. Je zou beter eens mijn berichten degelijk lezen en degelijk beantwoorden.
Check en check; doe jij eens hetzelfde met mijn posts?

Citaat:
En de middeleeuwse boer? Wel die keek niet om en ploegde gewoon voort
Die boer was dan ook geen jaloerse bok
Sfax is offline   Met citaat antwoorden