Los bericht bekijken
Oud 28 november 2002, 16:51   #3
m8tey
Vreemdeling

m8tey's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar m8tey
Standaard

Ik heb een e-mail met alle plekken van de schimmels en de vochtplekken gestuurd naar verschillende kabinetten,enkel het kabinet van de heer Vandenbroucke antwoorde op mijn mail.Zelfs het kabinet van de heer Gabriels minister van huisvesting reageerde niet.En dan zou het er hier eerlijk aan toe gaan ja als je zwart ziet mischien dan word je vlug geholpen.Ik ben geen racist maar het is toch zo.In het gebouw naast mij wonen Georgiers die leven van het ocmw,ze wonen hier nog geen jaar maar ze hebben toch al 5verschillende wagens gehad.Waneer gaat men in dit land eens iets voor de Belg doen?Ik word uit mijn appartement gezet omdat ik mij geen dure advokaat kan permiteren en ook al heeft de gezondheidsinspectie ons appartement ongezond verklaard???Een regelrechte schande noem ik dat,de gezondheid van mijn zoontje gaat steeds meer achteruit.Het begon met aerosol en nu moet hij al twee keer per dag twee verscillende puffers nemen en bijna de hele winterperiode antibiotica.Als voor de ministers de gezondheid van een kind al niet meer meeteld waar gaat het dan eindigen met ons land???Ik begin mij stillaan af te vragen wat de heren ministers zo een hele dag doen als ze zich van de dagelijkse problemen al niet meer aantrekken.
m8tey is offline   Met citaat antwoorden