Los bericht bekijken
Oud 3 oktober 2003, 18:47   #172
Trol
Provinciaal Gedeputeerde

Trol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Alvast op jou van toepassing
Is dat nu een argument?
Roepen:"Ik heb gelijk", volstaat niet.
Toon je gelijk aan.
Of geef je ongelijk toe, dat bespaart jou de moeite, en een zoveelste val door de mand.........

Ik toonde klaar en duidelijk aan dat de BuB zich schaart onder de discriminerende paraplu van het Vlaamsblok.
Uiteindelijk is dat jullie zaak.
Ofwel voelen jullie zich daar goed bij, en dan weerhoud je de barbaarse stellingen als programmapunt.
Andere mogelijkheid: jullie zien in dat het geen goed idee was, en jullie veranderen je standpunt.

Wat niet kan, is ontkennen wat jullie hier met zoveel poeha kwamen aankondigen: pure discriminatie op basis van nationaliteit. Iets wat noch door de Belgische noch door de nieuwe Europese grondwet toegelaten is......
Wij zijn niet discriminerend, t mag van 2 kanten komen. Dus zei worden belg. Ofwel zoals Paulus voorstelde. Als ik ergens anders ga wonen mag ik dan ook daar stemmen. HEEL EUROPA moet dat dan aanvaarden. Ik heb dan wel die nationaliteit. Als ik er maar tijdelijk ben hoef ik me daar niet mee te bemoeien.

Ach ja, staafje, zever nog wa over het blok, ik distansieer mij er van.
Pas op, wij zijn ook voor veiligheid, oei oei al helemaal het blok brrrr

"I Believe in nine tribes one nation, three languages one vision, united not to be devided. I swear loyalty to my country and God, I believe in BELGIUM"
Trol is offline