Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2002, 20:24   #8
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herr fritz
Citaat:
Over welk recht van afstoten heb jij het, Fritz? het Romeinse recht? De codex napoleontis? De salisch-frankische wetten? Waar staat recht tot afstoting gedefiniëerd en verleend? Op welke basis? Of zuig je deze klinkende bewering hier voor het gemak uit je tijdelijk zelfwetgevende duim?
Op basis van intuïtie.
Dank u voor het eerlijke antwoord. Geen recht op basis van een wet dus.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herr fritz
Citaat:
Was die poging om een nieuwe orde te installeren al niet eens mislukt, toenertijd onder aanstoken van uw nonkel Dolf?
Wat is dat voor een zwamargument.
Dat was geen argument, Fritz. Bemerk het krulletje met punt eronder op het einde van mijn zin. Dit tekentje maakt er een vraag van. Geen dank. Graag gedaan. Je hoeft er zelfs niet op te antwoorden. Het was een speciale vraag, maar dat leg ik je in een volgende sessie wel eens uit. Nooit teveel ineens. Alle halve uren een lepeltje. Zachtjesaan, dan breekt het lijntje niet.

Citaat:
Riek je bruine derrie?
Dat kan, dan zal je je hersenpan eens op lekken moeten nazien.
Alles ok Fritz. Bedankt voor je bezorgdheid. Uit mijn hersenpan druppelen nog steeds de te verwachten secreten, in al hun kleurrijke glorie. Ik ga het echter niet beschrijven, want er zijn mensen die misschien nog moeten eten..................