Citaat:
Seba schreef:
Jongen, leer eens nuanceren, volgens jou zijn het dus de Palestijnen (inclusief Hamas) die vrede willen en de Israelis willen oorlog?
En leer jij lezen! Waar heb ik dat gezegd? Het zijn in tegendeel jij en de rest die het mislukken van het vredesplan constant enkel in Palestijnse schoenen schuiven.
|
Jij hebt dat letterlijk hier gezegd:
Citaat:
Israël wil gewoon geen vrede, tot ontkenning van de talrijke moslimhaters op dit forum die het mislukken van de vrede in het Midden Oosten weer met het vingertje wijzen naar Hamas, terwijl de oorzaak ligt, lag en blijft liggen in het democratische Israël.
|
U vraagt, wij draaien. En dan nog mij verwijten dat ik niet kan lezen
Citaat:
Er is niks, maar dan ook niks dat ons bewijst dat de Palestijnen de vernietiging van Israël willen en de moord op de joden. Het is niet meer dan een populaire stelling van het pro-Israëlische gepeupel op dit forum en een schaamlapje voor de aanhoudende moorden op en terrorisering van talrijke Palestijnen.
|
Oei oei, er is volgens u niks, maar dan ook niks, dat bewijst dat de Palestijnen de vernietiging van Israël en moord op de joden willen
Jongen jongen, zelfs hier in België staan de moslims te schreeuwen voor de vernietiging van Israel en wordt er Hamas Hamas, joden aan het gas geroepen, en dan dan komt u mij dit even doodleuk beweren, alle zelfmoordaanslagen en uitspraken van Hamas-leiders even vergeten
Citaat:
Trouwens, er zijn moslimlanden die Israel niet erkennen als land en Palestina wel, waarom zouden wij dan zomaar mogen stellen dat Israel wel een land is en Palestina niet, waar halen wij die arrogatie (alweer) vandaan?
|
Die "moslimlanden" hebben de oorlog verklaard aan Israel toen de Israelische staat werd opgericht, het is dus vrij logisch dat die de staat ISrael niet erkennen omwille van geloofsredenen. Officiëel is Israel een staat, en hebben de Palestijnen enkel bepaalde gebieden (Gaza, Westbank en Gollanhoogten). Lees eens een boek i.p.v. als een halve gare te staan roepen aub