Citaat:
En ik maak niet van mijn oren als iemand mij voorsteekt aan de kassa.
Als de rijen te lang zijn zet ik zelfs mijn kar opzij en ga mijn nichtje zoeken.
Dan kan zij een paar kassa's laten bij open doen. Zij mag daar toch baas spelen.
|
Allez bon, dat siert u wel niet hoor. Ten eerste laat ge u in eerste instantie doen, u zomaar laten voorbij steken. En ten tweede is er sprake van nepotisme in de aldi. Uw nichtje neemt dus onder uw impuls proffessionele beslissingen? Mooi is dat... eigenlijk is uw nicht dan niet bekwaam om haar werk te doen?
Citaat:
En een GSM gebruik ik idd niet, zot. En iedereen overal mij kunnen bereiken zeker en mij kunnen lastig vallen.
Ik heb zelfs al duizend keer op mijn kop gekregen van mijn zusters omdat ik de GSM die zij mij hebben gegeven zelfs niet aanzet en oplaad.
Mijn leven is nu veel te mooi en rustig omdat te laten verpesten door zo'n rotding.
|
Dat lijkt me een beetje archaïsch, weinig sociaal en lui. Dan vind ik eigenlijk dat je niet moet afgeven op 'de gejaagde jeugd' in hun 'snelle doodskisten'. De tijden zijn veranderd hoor. Het is jouw beslissing om traag door het leven te gaan, maar dan moet je geen verplichting van maken voor mensen die op een verantwoorde manier vooruit willen.