Los bericht bekijken
Oud 4 oktober 2003, 17:22   #16
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluelagune
V.L ben jij zeker dat je niet bij de verkeerde partij zit?? Ik denk dat de Partij Van de Arbeid(PVDA) beter bij uw enge denkbeelden past.
Jij, hoeft me geen lesjes te spellen over welke partij ik moet kiezen. De N-VA liep enkele weken voor de verkiezingen nog mee in de pro-Palestijnse mars én heeft op zijn website de Palestijnen gesteund. Goed, walenvriendje? (Want dat mag ik concluderen aangezien je bij voor de VLD bent?)
Citaat:
Het is inderdaad juist dat de Palestijnen lijden onder die verschrikkelijke burgeroorlog met Israël maar om wéér de Joden de schuld te geven van alles komt u gevaarlijk dicht in de buurt van de man met het zwarte snorretje uit de Jaren '30.
Sinds wanneer staat de Israëlische regering synoniem voor alle joden? Waar heb ik de joden in het algemeen beschuldigt? Waar zeg ik dat alle joden bloeddorstige moordenaars zijn? Waar geef ik enkel, maar dan ook enkel, de Israëliers de schuld van het conflict?
Trouwens, als er iemand heel dicht in de buurt komt van de man met het zwarte snorretje is het Sharon wel... Voor mijn part kan je hun gelijk stellen, ze doen beiden hetzelfde, alleen kwam Hitler er openlijk voor uit...
Citaat:
Sharon is misschien wel een oerconservatief bekijk eerst is wat het alternatief dan wel is. Een havik als Benjamin Nethanyahu misschien???
In alle geval iemand die wel vrede wil en wil samenwerken met de Palestijnen. In de krant stond er het laatst iemand in (HBvL), ik kom niet meer op de naam.
Citaat:
Barak had indertijd een vredesvoorstel gelanceed wat inhield dat de Palestijnen een onafhankelijke staat zouden krijgen enkel dan wel zonder Jeruzalem. Arafat schoot het voorstel af...
En waarom zouden de Palestijnen Jeruzalem moeten opgeven? Ze hebben al zoveel moeten afstaan...
Citaat:
Trouwens hoe komt dat die Limburgers toch altijd zo linksdenkend zijn??
Ach ja, als het beestje maar een naam heeft, zekers? Links, rechts, wat maakt het allemaal uit? In Limburg hebben we tenminste samen leren leven met andere culturen en loopt het nu een pak vlotter dan in, pakweg, Antwerpen... Wijt het maar aan de mijncultuur, waarbij iedereen gelijk was en dezelfde kleur had, namelijk zwart...
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden