Los bericht bekijken
Oud 2 november 2006, 22:37   #163
Jawatte
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Er zijn er veel meer die trage leven dan dat er zijn die zich laten afjagen. De bejaardenbond is groot hoor.
Citaat:
Grapjas, de meeste mensen van mijn leeftijd zijn nogsteeds ven gejaagd als jij.
Jamaar wat is 't nu?
Citaat:
Een schildpad die tegen haar volle snelheid zich haast om bij een krop sla te zijn is gejaagd.
Een haas die op zijn gemak naar een kropsla huppel geniet en is rustig.
En toch zal als de haas achter de schildpad hangt het de schildpad zijn die zevert over de gejaagdheid van de haas.
Citaat:
Jantje zegt dat jij je eens wat minder moet opjagen en wat meer moet genieten van het leven.
Jantje heeft daar niets aan te zeggen, en weet er niks van. Jantje kent mij niet. Jantje denkt dat alle hazen gejaagd zijn, omdat Jantje een schildpad is.
Citaat:
Dank U wel, je zegt hier dus zelf dat een snelheid van 30 km een aangepaste snelheid is en een snelheid van 50 een onaangepaste, want binnen de bebouwde kom heerst overal voorrang van rechts.
Nee dat zeg ik niet. Ten eerste omdat de voorrang van rechts ongedaan kan gemaakt zijn door verkeersborden, ten tweede omdat er geen zijstraten rechts zijn elke 10 meter he vriend. Ge moet niet 30 blijven rijden omdat er over 600 meter een zijstraat rechts aankomt.
Citaat:
En jongen, wees gerust ik dring jou zeker mijn levenfilosofie niet op.
Nee ge vertelt gewoon drie keer in elke post da'k beter uw levensfilosofie zou volgen.
Citaat:
Want dan zou je zelfs niet meer aan een bezinepomp mogen stoppen, maar je brandstof zelf moeten winnen.
Que? Pillekes nog niet genomen vandaag?
Citaat:
Lever Uw rijbewijs dan maar in Jawatte, want ik kan mijn snelheid zonder problemen aanpassen aan de jou als ik dat echt moet en zelfs zonder mij daar kwaad in te maken,( ben zelfs te lui om mij kwaad te maken op mijn kids als ze iets uitvreten, ze weten gewoon wat er dan boven hun hoofd hangd)maar jij kan je dus duidelijk niet aanpassen naar mijn snelheid.
Nu niet dwalen he Jantje, denkt ge dat ik mijn auto niet meer onder controle heb als ik 30 moet rijden achter u? Verder is het al wel duidelijk dat ge lui zijt ja. Traag en lui. Gelukkig is niet iedereen gelijk gij he, 't zou hier nogal een derdewereld land zijn.
Citaat:
Denk jij nu echt dat iemand met meer dan een miljoen kilometers achter het stuur niet weet wat hij moet doen bij noodgevallen, jonge ik denk dat jij nog veel kan leren van mensen zoals ik.
Ja ik denk dat gij nimeer over de juiste reflexen, coordinatie en helderheid van geest beschikt om u uit een noodsituatie te helpen. Daarom ook dat uw zusters u ne GSM geven en kwaad zijn dat ge hem niet opzet. Want ons Jantje, die kent zijne wereld nimeer helemaal. De ouderdom he.
Jawatte is offline   Met citaat antwoorden