Los bericht bekijken
Oud 4 oktober 2003, 20:23   #75
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
In tegenstelling met U, hoef ik me nergens uit te praten om de schijn hoog te houden.

De reden dat ik niet actief was in Deurne tijdens de kiescampagne was heel simpel: Ik had teveel werk als zelfstandige en kon mij dus niet vrijmaken.

Anderzijds ben ik blij dat ik, met wat ik nu weet, niet heb kunnen helpen.
Ik ben niet zo een enorme fan van mevr. Vandermeulen, waar jullie je als echte partijslaafjes voor hebben uitgesloofd...

En, moest gij nu niet gaan eten op het eetfestijn van het Liberaal Appel?
Was dat alleen maar bluf (zoals zoveel uitspraken van U), off zijt ge al terug, omdat ge U niet thuis voelt in een partij, die weet wat uw 'toegevoegde waarde' is....

Inderdaad,u heeft teveel werk als zelfstandige.

U heeft mij laten weten dat u een heel druk professioneel leven heeft.

Ik stel mij even in de plaats van een lid(Liberaal Appel Hoboken).

Wanneer u geen tijd heeft om deze éénvoudige constructieve bijdrage te leveren,hoe denkt u dan uw professioneel leven te kunnen combineren met uw verantwoordelijke functie als waarnemend voorzitter Mijnheer Van Nespen

In tegenstelling tot Mijnheer Van Nespen heb ik aan de ondervoorzitter van de BUB laten weten dat ik 24/24 ter beschikking wil staan.

U heeft de reputatie dat u nooit een e-mail beantwoord.

Wanneer men naar uw gsm belt staat deze steeds op het antwoordapparaat.

Zowel de voorzitter,ondervoorzitter,secretaris als de leden van de BUB mogen mij steeds een e-mail sturen,of mij dag en nacht opbellen.

Voldoende mensen die kunnen bevestigen dat u als waarnemend voorzitter van het Liberaal Appel-Hoboken steeds onbereikbaar bent.
Peter De Ryck is offline