Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2003, 09:38   #194
Trol
Provinciaal Gedeputeerde

Trol's schermafbeelding

Standaard

ik vind het erg dat er mensen zijn die bij het minste racist noemen.
Je mag een marokaan niet weigeren omdat hij een.. marokaan is. Dus wat die ook verkeerd doet, binnenlaten! jongens toch.. dat is ook discriminatie.
Als ik zeg dat er in antwerpen een veiligheidsprobleem is DOOR de 'buitenlanders' dan ben ik racist.
Als u echter een dag met mij meekomt stelt u gewoon net zoals mij feiten vast..
De vlaams blok kiezers zijn racisten, ja. Ik vind het verkeerd dat die daarom het blok stemmen. Maar je kan jezelf ook de vraag stellen. Hoe komt het dat die mensen (toavallig in antwerpen de grootste concentratie) een afkeer hebben van die mensen. Omdat het zo'n engeltjes zijn?
Ik hoor wel meer dan 1x als ze zich rustig houden komen ze maar af.. is dat racistisch? Voor sommige idealisten wel.
Face it mannekes. Het blok is racistisch want die eisen een stop. Die eisen terugkeer. Ik PERSOONLIJK (niks BUB) eis een erkenning van het probleem. En WENS da als ik aangevallen word door een turk die wa klop kan terug geven zonder racist genoemd te worden.
Hoe onozel dat laatste ook klinkt

"I Believe in nine tribes one nation, three languages one vision, united not to be devided. I swear loyalty to my country and God, I believe in BELGIUM"
Trol is offline