Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2003, 12:47   #41
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E=mc²
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Vraag is : voor welke producerende sector gaat die dienstensector moeten werken ?
Ik wist niet dat Vivant voor een extremistisch protectionisme stond. Verbazen doet het me nochtans niet.
Begint u eens met te antwoorden op de vraag die hier geformuleerd wordt in plaats van compleet onterechte onzin uit te kramen.
Zou jij misschien niet eens beter beginnen op mijn vragen te antwoorden, in plaats van in huilen uit te barsten over de slechtheid in de wereld, eikel?
Voil�*, met zo'n soort cirkel-politiek wil het LA aandacht krijgen. Het Blok-schuttingtaal-gebruik hebben ze alvast onder de knie.

Citaat:
Is er een Vivant in China of andere grote industriële gebieden?
Waarom doe je alsof er enkel in België een productie is? Dat is toch uit louter protectionisme óf domheid.
Soortgelijke bewegingen bestaan inderdaad over de ganse wereld verspreid. U leest er alles over op www.vivant.org. In Januari had hier in Luik nog een grote internationale ontmoeting plaats van alle Vivant-geïnspireerde bewegingen van over de hele wereld.

Het zou wel eens goed zijn mocht u zich eerst informeren in plaats van uzelf hier te profileren als een belachelijk onder-geïnformeerd herrieschopper met laaghartig taalgebruik. Het tekent u ten voeten uit.
Descartes Jr is offline