Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E=mc²
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Vraag is : voor welke producerende sector gaat die dienstensector moeten werken ?
|
Ik wist niet dat Vivant voor een extremistisch protectionisme stond. Verbazen doet het me nochtans niet.
|
Begint u eens met te antwoorden op de vraag die hier geformuleerd wordt in plaats van compleet onterechte onzin uit te kramen.
|
Zou jij misschien niet eens beter beginnen op mijn vragen te antwoorden, in plaats van in huilen uit te barsten over de slechtheid in de wereld, eikel?
|
Voil�*, met zo'n soort cirkel-politiek wil het LA aandacht krijgen. Het Blok-schuttingtaal-gebruik hebben ze alvast onder de knie.
Citaat:
Is er een Vivant in China of andere grote industriële gebieden?
Waarom doe je alsof er enkel in België een productie is? Dat is toch uit louter protectionisme óf domheid.
|
Soortgelijke bewegingen bestaan inderdaad over de ganse wereld verspreid. U leest er alles over op
www.vivant.org. In Januari had hier in Luik nog een grote internationale ontmoeting plaats van alle Vivant-geïnspireerde bewegingen van over de hele wereld.
Het zou wel eens goed zijn mocht u zich eerst informeren in plaats van uzelf hier te profileren als een belachelijk onder-geïnformeerd herrieschopper met laaghartig taalgebruik. Het tekent u ten voeten uit.