Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT
Ik wil in ieder geval niet het Vlaanderen van de nva waar Mohamed en Fatima de plak zwaaien.
|
Daar gaat het toch niet over. Het Vlaams Belang moet helemaal niet het gematigde regime-vriendelijke programma van NVA overnemen. Het gaat hem erover dat zowel Vlaams Belang en NVA moeten stoppen met altijd dat constant gezaag en gezever over elkaar. We weten ondertussen wel dat er een groot verschil is tussen beide programma's. Maar wie steun je met dat constant gekibbel tussen NVA en Vlaams Belang, uiteraard het verderfelijke extreem progressieve paarse regime, dat mijn inziens nog veel erger is dan NVA. Paars is zeer erg pro-multikul, is zeer progressief, is zeer Belgicistisch en vormt het kabinet van slaafjes van Di Rupo, blinkt uit in totaal wanbestuur, enz... Daarom moet paars weg.
Daarom pleit ik voor een soort niet aanvalspact tussen NVA en Vlaams Belang tot na de volgende federale verkiezingen. Betekent dit samenwerking ? Neen. Betekent dit zelfs een echte verzoening ? Neen.
Het is gewoon een gemeenschappelijke vijand paars op de knieën krijgen.
In 2004 heeft Vlaams Belang ook vooral ten strijde getrokken tegen het wanbeleid van paars. Met de grootste overwinning tot gevolg uit de geschiedenis van de partij.