Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2003, 18:38   #152
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Mja Watte ik dacht anders ook wel quasi hetzelfde als Bece toen ik het volgende van uwer hand las:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Watje
[De nonnekes die de negerkes gingen bekeren in de Congo, hebben die zich aangepast aan de plaatselijke gebruiken qua kledij?
Natuurlijk pasten die nonnen zich niet aan! Zij gingen net naar ginderen om de negertjes te bekeren! Het waren m.a.w de negertjes die zich zouden dienen aan te passen! Bent u van mening dat de Moslims hier zijn om ons te bekeren en te koloniseren? Zo ja bent u dan van mening dat wij ons dienen aan te passen? Dat zou ik maar een merkwaardige redenatie vinden. Reageer trouwens eens een keertje op mijn vorige post svp!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pistoléke
Moslims horen niet in het Katholiek onderwijs
En Katholieken niet in het vrij onderwijs en niet-gelovigen niet in het Katholiek onderwijs? Ik dacht dat die tijd toch wel lang achter ons lag en dat dit alles toch wel enorm voorbijgestreed is. Weg met alle godsdiensten uit het onderwijs zou ik zo zeggen!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden