Los bericht bekijken
Oud 6 november 2006, 08:25   #211
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious Bekijk bericht
als er 1 ding duidelijk is, dan blijkt er nog veel onduidelijkheid over de omstandigheden en motieven. het enige wat duidelijk is, is dat er een jonge mens, vader, man en zoon van anderen, op een tragische manier om het leven gekomen.

een persbericht versturen met een conclusies was hoe dan ook voorbarig. laten we maar gewoon allemaal het onderzoek afwachten.

Het komt er inderdaad op neer, dat er weer eens iemand op straat gesneuveld is.

En daar mag inderdaad iets aan gedaan worden, een metro/tram/bus brigade die mag optreden, (gewapend me matrak en pepperspray bv) had dit misschien kunnen voorkomen.

En dan was die gast wel thuisgekomen, ipv vermoord te worden.

Hadden er bovendien meer bewakingscamera's gestaan, (zoals bv in London) dan hadden we nu de smoelen en nummerplaten van die smeerlappen gehad.

Had er geen voze wet op dataprotectie etc bestaan, hadden we misschien een databank gehad met de tronies van die flippo's al in, vingerafdrukken, gegevens van de nummerplaat etc...

Maw : Inderdaad meer blauw op straat en laat de politie toe van van iedereen data bij te houden. Ik wil morgen gerust mijn vingerafdrukken en een DNA staal binnen brengen, ik heb niks te verbergen. Ze mogen gerust de gegevens van mijn VISA kaart natrekken of de data van mijnen Telepass uitlezen, ik ben nergens naar toe geweest, waar ik niet had mogen zijn, of mogen komen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden