Los bericht bekijken
Oud 7 oktober 2003, 05:19   #166
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid

kweethetwelenkweethetni's schermafbeelding

Standaard

thomas jongen als het allemaal extreemrechts is wat jou niet aanstaat kun je alles in de schoenen schuiven van extreemrechts ik snap het verband niet van extreemrechts en eeen hoofddoek.maar jij zal dat mss wel nader kunnen verklaren.als je aan alles toegeeft wat de moslims willen dan ben je verloren en is ons vlaanderen binnen de kortste keren moslimland.trouwens als wij vlamingen ginds naar turye of marokko gaan en we willen moskee bezoeken moeten we een soort gordijn aan doen en onze schoenen uittrekken.waarom moeten wij hun regels volgen en vinden zij het niet nodig om de onze te volgen.en wat discrimineren betreft is de kerk in mijn ogen de grootste racist die er bestaat.als er iemand is die onderscheid maakt tussen rijk en arm gedoopt of niet dan is het wel de kerk en daar blijft het niet bij.mijn vraag is nog steeds waarom moeten vrouwen zich verstoppen achter sluier.ik als vrouw zie er echt het nut niet van in.waarom zouden wij ons gelaat niet mogen tonen.zogezegd om niet te worden lastiggevallen kom zeg ni zeveren he.of ik nu kort of lange rok aan heb sluier of niet ,als ik op de slechte moment op de slechte plaats ben word ik wel lastiggevallen of denk je dat een aanrander onderscheid maakt tussen wel of geen sluier.ik vind het gewoon een vorm van discriminatie naar de vrouw toe.en kerk of niet ik ben er tegen.en dat heeft in mijn ogen niks met extreemrechts te maken.straks schuif je het inbinden van de chinezen hun voeten ook in ons schoenen zeker is wel makkelijk als je een stok hebt om de hond te slaan.vraag liever is aan de vrouwen zelf wat ze leuk vinden.
kweethetwelenkweethetni is offline   Met citaat antwoorden