Discussie: beroepsdoppers
Los bericht bekijken
Oud 7 november 2006, 18:40   #172
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Nee, dat is enkel en alleen jouw schuld. Jij kiest er misschien niet voor om werkloos te worden, je kiest er wel oor het te blijven.
de werkezel kiest er mss niet voor om te worden uitgebuit maar kiest er wel voor te blijven worden uitgebuit. Die keuze maakt hij elke morgen opnieuw door op te staan om te gaan werken voor een baas .

mijn dop weigeren doe ik trouwens niet want die zie ik als een ontoereikende automatische schadevergoeding voor de diefstal van mijn natuurlijk erfdeel. Mijn natuurlijk erfdeel dat mij normaliter ruimschoots in staat zou stellen om via arbeid in mijn eigen levensonderhoud te voorzien.

het is doordat de ondernemers een zo n groot stuk van de natuurlijke rijkdom ( die eigenlijk van iedereen is ) in beslag nemen dat er voor mij niks meer overschiet om te kunnen gebruiken om via arbeid in mijn eigen levensonderhoud te voorzien.

het is idd zeer onrechtvaardig dat degenen die werken voor degenen die ons natuurlijk erfdeel stalen ook nog mijn schadevergoeding om niet meer te kunnen werken moeten betalen

daar wil ik me wel tegen verzetten
stel me gerust op de proef zou ik zeggen

op werkslaven die omdat ze niet (willen ) beseffen dat ze worden uitgebuit door de bazen niet beter weten dan dan maar wat op werklozen te gaan kappen, schijt ik vanuit de hoogste hoogte neer - ik ben niet politiek correct en geef dus grif toe dat ik dit minderwaardige mensen vind

hun minderwaardigheid is echter niet chronisch en is te behandelen
daar ze van mentale aard is

de shockterapie die ik hier toepas is trouwens een eerste gratis fase van een behandeling die het vierde wereld syndicaat - niet gratis !!! - aan alle werkezels aanbiedt !!!

zie

www.vierdewereldsyndicaat.org

haha
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 november 2006 om 18:54.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden