Los bericht bekijken
Oud 8 november 2006, 10:17   #90
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Ge mist dan wel de hele sensualiteit die gepaard gaat met het sorteren, het beslissen welke was, het uithalen van de versgewassen was, het ophangen in het zonnetje, het oogsten van de gedroogde kledij, het plezier van de huisgenoten als ze hun verse broek of topje uit de kast halen etc. etc.

Maar dat hoeft niet, zenne.
de sensualiteit?
geef mij dan toch maar de sensualiteit van een lekker fleske wijn, op het terras of bij de haard, samen met je partner, terwijl je samen gezellig babbelt of een gezelschapspelleke speelt of zo.
Serieus, is dat niet leuker dan een paar uur staan strijken op uwen allenen?
Meer dan de helft van mijn was wordt niet eens gestreken. Enkel broeken strijk ik. De rest hangt gewoon te drogen, is het droog, dan moet je het maar van de kapstok halen. En zo blijft er tenminste nog tijd over om die gezellige dinges te doen.

Mijn tante haar was (en hare kuis) is ook haar "trots". Toen mijn ouders onverwacht niet naar het geboekte hotelleke konden gaan, en ze aan mijn tante en nonkel vroegen of zij niet wilden gaan, was het écht: "nee, ik moet mijne strijk nog doen". Die mensen zijn gepensioneerd eh. Stel dat uit. Gooi uw kleren ongestreken in een koffer en ga relaxen.

Het gezicht van mijn nonkel sprak trouwens boekdelen, zo vertelde mijn moeder mij. Ge zou van minder van uw vrouw weggaan, denk ik dan.

Moest ik ne vent hebben die zijn positieve gevoelens uit zijne was moet halen, de scheidingspapieren lagen al l�*ng op tafel.
Gelukkig zijn het vooral vrouwen die vervallen in immense kneuterigheid, en ben ik niet lesbisch.