[quote=eno2;2146715]
Citaat:
Tuurlijk, het ligt altijd aan ons eigen.
We zijn nu eenmaal leeghangers.
|
Idd. Blij dat ge het nu ook zelf inziet
Uw hercencellen worden blijkbaar terug wat actiever.....Er is progressie......hou dat vast man. En doe er dan iets mee...
Sterkte...
Citaat:
Als de algemene verzekerings-solidariteit jouwe majesteit in totaal niet aanstaat, als principe, en als realiteit, sluit dan een privé-werkloosheidsverzekering af, die bestaat tegenwoordig namelijk al, in tegenstelling tot vroeger, en hou verder je klepper tegen mensen die zich dat niet kunnen veroorloven, simplicisimus.
|
Jaja, tuurlijk.
Ik betaal nu al 56% belastingen op mijn loon om leeghangers als jij te onderhouden, waarom zou ik dan nog eens extra uitgaven moeten doen om een privé-werkloosheidsverzekering te hebben. Als ik tijdelijk werkloos ben, dan moet de staat mij maar ff ondersteunen (met het oog op een nwe baan)...ik heb tenslotte hiervoor mijn bijdrage al geleverd.
Tenzij men natuurlijk mensen die zichzelf willlen verzekeren mbt werkloosheid niet meer verplicht om het uitkeringsdeel vd SZ te betalen....dan doe ik natuurlijk wel mee

.
Amai, dat zou mij wel wat opbrengen dan.....en voor die leeghangers schiet er dan niet veel meer over.