Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH
Wat betreft stenen heffen van 70kg die tijd is voorbij. Volgens de normen in de bouwsector mag een werkemer niet meer dan 25kg heffen daarom zijn er ook die zakjescement voor gemaakt, dus niet meer dan 25kg.
Moet toegeven dat het voorgestelde ook niet de 100% haalt. maar blijven stempelen tot me de job van z'n leven heeft gevonden of een job die u meer ligt kan een mooie droom zijn maar werkelijkheid is een andere zaak. U zult toch ook moeten toegeven dat het huidig systeem een systeem is dat misbruik in de hand werkt. moet eens nagaan hoeveel er genieten van een uitkering, dus niet werken om het zote noemen in het wit. Maar wel het lef hebben om te gaan werken bij hun uitkering in het zwart. Dus ik blijf erbij terwijl men wacht op de job van z'n leven moet men solidair zijn met hen die de werkloosheidskas vullen en zelf een steentje bij dragen. En geloof gerust, moet niet altijd een opleiding bij voorzien worden. Kunt niet van de één verlangen dat die 5 �* 6 jaar langer moet gaan werken terwijl de ander het vertikt en wacht op de job van z'n leven.
|
mijn familie heeft een steenhouwerij.
ge kunt uw dorpels enzo natuurlijk met de machine oppakken, maar dan ben je eeuwen bezig. Die dingen worden dus nogaltijd met de hand gepakt.
Beginners doen zich trouwens vaker pijn aan die machines dan aan het oppakken van een dorpel of iets dergelijks.