Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guerin
ik uit geen dreigementen maar praat over werkelijkheid,zie landen als de usa of frankrijk waar er heel veel bedelaars zijn maar ook criminaliteit.
Je vergeet dat wij in een competitie maatschappij leven waardoor er altijd wel mensen uit de boot zullen vallen om verschillende redenen.
Rattenhokken?leef jij of wil jij terug naar de middeleeuwen of zo?
Waar komen jou frustraties van?jij werkt toch?maak je dat niet tevreden?
|
Jonge mensen die nooit gewerkt hebben hebben geen recht op werkloosheidsuitkering. GEEN !! Er is werk met hopen.
Ik kom wel eens in de USA. Ik moet zeggen dat het mij een goed gevoel geeft om gevangenen in 'chaingang' op de autostrada papiertjes te zien oprapen. Hier zitten ze op hotel. Als het hun niet aanstaat, opstandje!!
We leven in een land waarvan de 'verkozen' leiders bang zijn van de reaktie van een gevangene, een leegganger, een parasiet, enz...
Tijd voor verandering.
Ik ben een zeer gelukkig mens. Helaas kan ik in dit 'demokratisch' land vooralsnog niet verhinderen dat er geld van mij naar verlorenkosten gaat met een steeds groter wordende bek, maar daar houdt het dan ook mee op.