Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Het gaat gewoon over EEN job vinden, Bill.
Denkt ge nu echt dat het zo makkelijk is voor jonge vrouwen met een hoger diploma om het eender wat te gaan doen?
Waarom ben je zo hard en koud voor de mensen?
Is het angst? Moét je geloven dat het altijd anderen hun eigen schuld is als een job vinden moeilijk gaat? Ben je anders te bang dat het jou ook wel zou kunnen overkomen?
Is dat de reden waarom veel mensen, zoals jij,... compleet asociaal reageren op de problemen van anderen?
|
Mijn eigen vrouw, met hoger diploma, die ik vooralsnog jong mag noemen, heeft net als ik geen dag gedopt.
Maar je hebt mij door; ik beken voortdurend met een overweldigend angstgevoel te leven voor zowat alles dat loopt, kruipt, schijt en eet. Althans dat trachten diverse pseudo intelli's mij vruchteloos aan te praten. Geeuw.

Mijn job moet iemand anders in mijn plaats geen schrik voor hebben. Ik heb altijd mijn boontjes gedopt en dat zal altijd zo wel blijven. Zoniet heb ik altijd nog recht op een uitkering waar ikzelf jaren voor betaald heb.