Los bericht bekijken
Oud 9 november 2006, 13:45   #440
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pekka_123 Bekijk bericht
Veiliger? denk het niet. Integendeel zelfs, als het glad is op de weg zul je heel wat voorzichtiger moeten zijn om hem degelijk op de weg te kunnen houden. Tenzij dat je veel ervaring hebt met het rijden met een 4x4 op dat soort wegdek
Trouwens, je kunt misschien nog eens een poging wagen om het allereerste bericht van dit onderwerp te lezen. Het is ook in het nieuws geweest. Toch ook weer een teken dat maatschappelijke problemen u geen reet kan schelen.

Een 4x4 verbruikt altijd meer dan een tweewiel aangedreven wagen of het nu gaat om een personenwagen of een grote SUV. Maar dat is niet het onderwerp hier het gaat om grote SUv's onderandere
Mijn 4x4 verbruikt 3l/100km (!) minder dan mijn partner zijn coupé, zelfde merk, beide 2l, wat kom jij dan zeggen dat een 4x4 sowieso meer verbruikt??

Wat veiligheid op een glad wegdek betreft... heb er mijn Z3 voor weggedaan (2-wielaandrijving) en met mijn 4x4 kon ik vorige winter de file op de besneeuwde autosnelweg doodleuk voorbijsjeezen... dus wat je daar zegt klopt ook niet altijd.
Laya is offline   Met citaat antwoorden