Los bericht bekijken
Oud 9 november 2006, 14:12   #26
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dikke zever! dat wordt helemaal niet aangeleerd. Ik ken mensen met een Rotweiler die amper in bedwang te houden is "als hij zijn kuren krijgt", ik kan je verzekeren dat je er niet goed van bent als die je eventjes bespringt.
Nee,dank u hartelijk
Maar als dat zo is, dat die beesten daar al toe geneigd zijn, als je die dan de toelating geeft,is toch helemaal het hek van de dam? Nu kunt ge hem nog in bedwang houden, die Rotweiller, heb ik verstaan.Maar als het taboe voor hem opgeheven is, dan slagen die zijn stoppen toch kompleet door.We mogen dan zeggen dat dat beest zot geworden is.Een gevaar voor andere mensen, dan voor die ene mafkees die graag met dieren "de liefde bedrijft".En als die dan eens een wandelingetje gaat maken op straat, en hij ziet daar een dame langskomen die hem inspireert...of een man, als het een homo, of een bi-seksueel is...
Op basis van deze gevaren o.a. wil ik dat laten verbieden, die smeerlapperij met beesten, vermits men met de beesten zelf niks inzit , als ik zie dat die hondenneuker vrij is gesproken...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden