Los bericht bekijken
Oud 9 november 2006, 14:30   #452
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik ken die folder niet, eerlijk waar.

Maar het is ook waar dat je maar moeilijk dat je onder gegeven omstandigheden in Parijs maar moeilijk de allochtone gemeenschap als knuffeldierjes kunt voorstellen hé?! Ze zijn weldegelijk gevaarlijk. Als je denkt van niet, ga daar dan eens je auto zetten.

Ikzelf heb het Vlaams Belang er nooit op kunnen betrappen dat zij zouden stellen iets tegen de allochtone gemeenschap te hebben. Integendeel noemen zij deze mensen woordelijk 'welkom' als zij zich aanpassen. Wat zij wel doen is militeren tegen het vreemdelingenbeleid geïllustreerd met dagdagelijkse gebeurtenissen.

Maar dat is wat anders.

Ik mocht je inderdaad geen leugenaar noemen. Mijn verontschuldigingen, ik liet me wat gaan.

Paulus.
Bestaat er binnen het Vb geen CD met de verzamelde toespraken van de top ?
Waarschijlijk te gevaarlijk.
Ik had het "twijfelachtig " genoegen een montage te mogen beluisteren van uitspraken van de VB top, ten tijde van het incident "van temsche" .
Hoe jij je bewering dat het VB niet tegen allochtonen heeft nog maar durft uit te spreken is mij dan ook een compleet raadsel. Je moet wel al een heeeel toegwijde dove en blinde militant zijn, om zoiets te durven beweren. En voor alle duidelijkheid, het was al van de Belang tijd, niet van de vroegere blok-tijd.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden