Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2003, 10:39   #193
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Filosoof gaat weer in de aanval,

Citaat:
Babethje kindje, een volwassen vrouw, en mijn levensgezellin ,dus niet te familiair als U wil.
Quote:
"Het is niet leuk om te HOREN" dat misdaad X weer goedgesproken word
"bijna" verkracht, 't is maar een gevoel hoor.Ook is "bijna" een leuk woordje dat wel meer voorkomt in een willekeurige tekst
"gepest en getreiterd" ook door Nederlanders in Nederland en door Belgen in België
"andere meisjes in bescherming moeten nemen " Doet een mens al eens iets goed, is het een anti argument voor een multiculturist
"uitgescholden en bespuwd." Beter dan in elkaar getrapt kan je zeggen
"IK WALG VAN DIE JONGENS, nu nog altijd" Iedereen zijn eigen antiphatie,ik heb een godsgloeiende hekel aan politici
"die zijn hoe-is-het-mogelijk nog erger dan toen." Het is in ieder geval meer zichtbaar, en er word meer over gesakkerd,en meer goedgesproken
"En de enige manier om aan het constante getreiter te ontsnappen was me hullen in een losse lange jas en mijn kop wegsteken onder een foulard." etc, etc... Die foulard en die lange jas hangen nog steeds klaar hoor,Brussel is niet ver weg
Citaat:
Véél horen zeggen en véél "bijna" en vooral véél toegeschreven intenties, allemaal subjectief, pure indrukken dus.
Ik wil best aannemen dat jij die angst en die walg en die gevoelens hebt, maar de oorzaken ervan liggen niet zo evident waar jij ze wil leggen, en gerechtvaardigd is het niet!!.
Tja Filosoof, als persoonlijke ervaringen een mens geen voor-of gewoon oordeel meer mogen geven, wat dan wel, jouw hersenspinsels?
Het kan goed zijn dat het een niet politiek correct beeld is, of zelfs een kompleet fout beeld van de problematiek van heden ten dage, maar het is WEL PERSOONLIJKE ERVARING

Citaat:
Ikzelf woonde in Brussel van 1960 tot 1970
En je hele familie nu nog.
In deze 33 jaar die ertussen liggen is het allochtone bevolkingsaandeel explosief gestegen, hierbij verwijs ik naar Darwin's cijfers die uit statistieken en officiële getallen geplukt zijn.Ook ga ik jouw woorden hier misbruiken
Citaat:
"hoe meer mensen er zijn, hoe groter de kans, pure kansberekening"
oftewel, ik ga jouw beweringen dat alle anti multiculturisten Vlaams Blokkers zijn nog eens in de verf zetten, (terwijl ik tegen politici ben,ook Vlaamse zakkenvullers)"Hoe meer allochtonen er zijn hoe hoger de kans op allochtone misdaden,gerelateerd aan het allochtoon zijn"
[size=1]Och ja, je meld later in je tekst dat je nu al 2 jaar op de rand van een Brusselse"sociale wijk woont, awel, ik zet dit stukje heel klein, om jouw woordverbergerij aan de kaak te stellen[/size]

Fantastisch,je familie woont in Brussel en die stad is groot.
En in het toeristische hartje,in de Europeese of ambassadewijk is het onveiligheidsgevoel redelijk miniem te noemen, als je oogkleppen ophebt, Prikkeldraad rond bepaalde ambassades om maar een voorbeeld te geven.In die buurten zie je genoeg politie ook.Het paleis van Laken ligt ook in Brussel, als je het een beetje groots bekijkt.Daar worden miljoenen aan bestrijding van onveiligheid aan uitgegeven.